לקוח/ה יקר/ה – אנחנו מודים ומעריכים אותך על רכישתך, זה ממש לא מובן מאליו בשבילנו.
המכשיר שברשותך הוא מכשיר Raspberry Pi עם Case איכותי, כבל מתח וכרטיס זיכרון המכיל כבר את מערכת HomeBridge מותקנת ומוכנה להפעלה. מדריך זה נועד להדריך אותך בשלבים הראשונים בהפעלת המוצר. מזכירים לך שאנחנו זמינים לכל שאלה ו/או התייעצות במקרה שנתקלת בבעיה, באמצעות עמוד השירות והתמיכה.
1 – הכירו את המוצר.
המכשיר שלכם הוא מסוג Raspberry Pi, דגם 4. המכשיר בעל מספר חיבורים. בואו נעבור עליהם בקצרה:

המכשיר מכיל מספר חיבורים: MicroHdmi לחיבור תצוגה, חיבור 3.5mm לחיבור רמקולים / אוזניות, כניסת USB Type C למתח, 4 חיבורי USB-A וכן חיבור Ethernet לרשת.

כרטיס הזיכרון יחד עם מערכת HomeBridge מוטמע בתוך המכשיר בפנים, בחלקו האחורי של הלוח.
2 – חיבור המכשיר לחשמל ולרשת.
שימו לב – ניתן להתחבר למערכת גם באמצעות כבל רשת (Ethernet) וגם באמצעות WIFI. ההמלצה שלנו להתחבר באמצעות כבל רשת לקבלת חיבור איכותי ורציף.
חיבור באמצעות כבל: חשוב לבצע את הפעולות בסדר הנכון:
- חברו את כבל הרשת למכשיר, חשוב לחבר את המכשיר לאותה הרשת של המחשב שלכם כדי שתוכלו לגשת לממשק.
- לאחר חיבור כבל הרשת, חברו את המכשיר לחשמל.
- זה הכל! המתינו מספר שניות לעליית המערכת ותוכלו להתחבר.
חיבור באמצעות Wifi:
- חברו את המכשיר לחשמל ללא חיבור לכבל רשת.
- המתינו 1-2 דקות ולאחר מכן חפשו באמצעות הסמארטפון את רשת ה-Wifi הבאה: “Homebridge WiFi Setup”.
- המתינו לעליית הפורטל להגדרת הרשת שלכם והסיסמה.
3 – כניסה למערכת.
לאחר הגדרות הרשת (בין אם כבל ובין אם WiFi), תוכלו לגשת למערכת מדפדפן המחשב שלכם בכתובת: http://homebridge.local
4 – אינטגרציית המערכת ל-HomeKit.
- ב-iPhone, היכנסו לאפליקציית ה”בית״:
2. לחצו על הלשונית ״בית״ למטה, ולאחר מכן על ה-+.
3. לחצו ״הוספת אביזר״ וסרקו את קוד ה-QR שמופיע במסך הבית ב-HomeBridge:

ייתכן ותקבלו את ההודעה ״נדרשת הגדרה נוספת״, זה בסדר – המשיכו ואשרו את הפעולה. מעתה, כל אביזר שתוסיפו למערכת יתווסף באופן אוטומטי ל-HomeBridge (למעט מצלמות). במידה והוספתם אביזר למערכת והוא אינו מופיע ב-HomeKit, חזרו על הסריקה פעם נוספת. שימו לב- האיבזר שיופיע ב-HomeKit יקוטלג כ-״מגשר״.
מזמינים אותכם לחפש פלאגינים באתר הרישמי: https://homebridge.io ולהתחיל להינות מהמערכת!
עד כאן מדריך ההפעלה הראשוני של המערכת. אנחנו שוב מבקשים להודות לכם על הרכישה מאיתנו ומקווים שתפיקו את המירב ממערכת הבית החכם שלכם, הגעתם לעולם חדש וטוב יותר! אנחנ ומזכירים לכם שאנחנו עומדים פה לרשותכם בכל שאלה ו/או עזרה טכנית מקצועית שתצטרכו, בכלל הערוצים שלנו. למידע ופנייה כנסו אל עמוד השירות והתמיכה בלחיצה כאן.
שימו לב – למאמר זה לא ניתן להגיב, מזמינים אותכם לעמוד השירות והתמיכה אם יש לכם הערה / תיקון או שאלה טכנית ונשמח לסייע בשמחה.